Project Description
The Purgatory
Nadchodzący tytuł z gatunku puzzle/mystery z elementami horroru i ponurą atmoswerą z perspektywy pierwszej osoby. Akcja toczyć się w świecie Inner Voices będacym naszym własnym uniwersum bazującym na współczesnym swiecie, dzisiejszym koncepcie strachu oraz mitologii z dzieł H.P. Lovecrafta. W grze wcielamy się w role Johna Blake’a, człowieka uwięzionego w mrocznym wymiarze w którym jedynym jego przewodnikiem jest dziwny, obcy głos. Jego zadanie: odzyskać wspomnienia i wymyślić co tak na prawdę się dzieje.
Cechy gry:
- Pół-losowy gameplay zbudowany z gotowych pomieszczeń i lokacji losowo dobranych z póli niemal 50.
- Niezwykła oprawa wizualna osiągnięta dzięki silnikowi Unreal Engine 4 i naszej kreatywności.
- Unikalna, mroczna atmosfera skupiona na tajemnicach przeszłości.
- Oparte na naszym własnym uniwersum zbudowanym na bazie mitologii lovecrafta i naszych pomysłach.
- Ponura historia z 3 różnymi zakończeniami które zależą od sposobu, w jaki gracz rozwiąże wszystkie zagadki.
Historia projektu:
Oryginalnie The Purgatory było niewielkim projektem zrobionym na Epic Games Jam za pomocą silnika Unreal Engine 4. Pomysł był prosty: grasz jako człowiek, który umarł. W swiecie pomiędzy życiem a śmiercią spotykasz tajemniczą postać która oferuje Ci układ: zagraj w jego grę a być może odzyskasz swoje życie. Rozgrywa polegała na chodzeniu od pokoju do pokoju i szukaniu oraz rozwiązywaniu prostych zagadek środowiskowych. Jeżeli ukonczymy puzzle, wygrywamy, jezeli nie i czas się skończy, przegrywamy.
Zasady Game Jam dawały nam 3 dni na ukończenie gry. W grupie 5 osób udało nam się stworzyć coś, co można by nazwać “proof of concept”. Gra nie była pod żadnym względem ukończona, ale ludzie i tak wykazywali zainteresowanie. Po Game Jamie zdecydowaliśmy się kontynuować naszą pracę nad tym projektem.
The Purgatory dziś:
Gra rozrosła się znacznie. Obecnie mam o wiele więce lokacji, lepiej przemyslane i ciekawsze zagadki, notatki znajdywane w grze. Historia też ewoluowała a nasz protagonista zyskał swoją własną historię i życie. W dalszym Ciągu pracujemy nad pewnymi aspektami ( grafika, atmosfera, muzyka, dzwięki, optymalizacja etc). Dokładamy wszelkich starań, by purgatory stalo się grą, którą zasługuje by być.